Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 15 maart 2009

ATC





Dit weekend ben ik eindelijk weer eens toegekomen aan het maken van twee series ATC's

De eerste serie heet "chinese characters", de tweede serie heb ik "golden ocean" genoemd en is gemaakt met "bling-bling" stof maar dat is op de foto niet zo goed te zien. De ATC's liggen klaar om geruild te worden ......


This weekend I had the oppertunity to make some ATC's . The first series is called "chinese characters", the second I named "golden ocean" because this series is made with "bling-bling" fabric, it's not so clear on the picture although. The ATC's are ready to swap.....