Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 21 april 2010

Niet veel nieuws...

Ik heb niet zoveel nieuws te melden, op creatief gebied is er de afgelopen dagen niet veel gebeurd. Ik ben wel druk in de tuin bezig geweest, want die schreeuwde inmiddels ook om wat aandacht....

Afgelopen weekend heb ik samen met DH wel een bezoekje gebracht aan de tentoonstelling in Essen. Helaas was er niet heel veel nieuws te zien voor mij, de quilts van Dijanne had ze al uitgebreid geshowed tijdens de workshop, de quilts van TEXUI had ik al eerder gezien tijdens de tentoonstelling "Freedom"in Tilburg. Wel nieuw was de tentoonstelling "cilinders" van oa Annette Jeukens en Jacqueline de Jonge, erg leuk om te zien! In deze ruimte waren ook nog objecten te zien gemaakt van de A4 quiltjes die iedereen in mocht sturen, mijn A4tje heb ik teruggevonden in een kamerscherm.....

Als laatste nog doorgereden naar Schijf waar ook een galerie was ingericht met werk van TEXUI, buiten textiele werken was daar ook een expositie van keramiek, dat was ook erg mooi.....

Gisteren na de tuinarbeid nog tijd gevonden om een nieuw stukje toe te voegen aan de halloweensampler, een pompoen mag tenslotte absoluut niet ontbreken. 's Avonds tijd gemaakt om de eerste rij van de sterrenquilt gedeeltelijk aan elkaar te zetten, ooit komt dat goed :)



Verder branden de vliscostoffen bijna de opbergbak uit, wat wil ik toch graag aan mijn "aussy" beginnen.....en ligt het journaalquiltje van april geduldig te wachten tot het afgemaakt wordt!

The last days I was busy gardening, not much time left to be creative. Yesterday after gardening I added a new piece on my halloweensampler, a pumpkin can't be missing!! In the evening I worked on my starquilt, the first row is almost done....