Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 7 september 2010

Terug van vakantie.....

... en al weer zo druk dat ik nu pas een verslagje kan schrijven :) Afgelopen vrijdag zijn we thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Kroatie, we hebben superlekker weer gehad (slechts 1 dag regen op drie weken). We hebben het deze vakantie (naar onze maatstaven) heel rustig aan gedaan, deels omdat onze oudste dochter nog herstellende was van Pfeiffer en anderzijds omdat het heerlijk was om "niets" te hoeven/moeten. Kroatie is een heel mooi land, met prachtige natuurgebieden maar ook heel toeristisch wat duidelijk merkbaar was aan de vaak overvolle gigacampings. Wij houden eigenlijk helemaal niet van die massale campings maar het is ons iedere keer weer gelukt om een "lekker" plekkie te vinden. Onderstaande foto's geven een kleine indruk van Kroatie


MOTOVUN, een klein vestingsstadje


De veerboot naar het eiland RAB


Marktpleintje in SPLIT



PLITVICEMEREN

Inmiddels zijn we weer over tot de orde van de dag, manlief aan het werk, kinderen naar school en ik heb mijn eerste werkdag er ook al weer opzitten. Ik vond het dit jaar extra opvallend dat we bij thuiskomst gelijk in beslag werden genomen door van "alles", de radio, tv, de krant, telefoon en computer. Misschien kwam dat zo "hard" aan omdat we een superrustige vakantie hebben gehad of hebben jullie dat ook zo ervaren.....of eh....is het de leeftijd :)

Een aantal weken geleden schreef ik dat ik me had opgegeven voor een hele grappige swap, "weird and double blind"swap. Met je ogen dicht moest je een simpel gezicht tekenen, naderhand maakte andere deelnemers daar ATC's van. Op onderstaande foto zie je de gezichten die ik getekend heb en op de foto daaronder wat er van gemaakt is, grappig hè?







Deze ATC's lagen ook in de brievenbus met als thema "three of a kind".

En deze fibermailkaart kreeg ik van Els van de fibermailgroep. Allemaal maakte we een kaart met het thema "beweging" . Els raakte geinspireerd door een gedichtje van Toon Hermans

Ik ben ineens weer danig in mijn sas

wat is de mens toch een merkwaardig ding

vanmorgen zat ik nog in zak en as

nu loop ik door de Acacia en ....zing