Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 15 december 2010

Een wens gaat in vervulling.....

Al een hele poos koester ik de wens om de online cursus "Creative Quiltmaking" van Linda en Laura Kemshall te gaan doen. Toen ik eindelijk zover was om de stap te gaan zetten was de cursus vol en daarna duurde het een hele tijd voordat de cursus weer online kwam. Linda en Laura hebben de cursus in die periode bijgeschaafd, aangepast en vernieuwd. Vorige week heb ik me eindelijk aangemeld en deze week was alles rond. Ik heb mijn tutor toegewezen gekregen en zodra ik mijn "design bag" in huis heb kan ik van start gaan en ik heb er toch zin in!! Het mes snijdt ook nog eens aan twee kanten want alle correspondentie gaat in het engels, spijker ik dat ook gelijk bij!!
Je kunt hier eens kijken wat er zoal in de cursus gemaakt wordt.

Aangezien ik op dit moment geen foto's heb om toe te voegen laat ik jullie maar even zien hoe blij ik ben met mijn cursus