Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 25 mei 2013

De laatste loodjes......


....voor DD1 die momenteel hard zit te leren voor haar laatste examen biologie van aanstaande maandag. Daarna heeft ze vakantie en kunnen we 13 juni de vlag buiten hangen, ze staat er goed voor en kan niet meer zakken! Na de zomer wil ze geneeskunde gaan studeren in Nijmegen en is tussen de examens door ook al druk in de weer met het zoeken naar een kamer. Er is veel aanbod en er zijn nog veel meer kamerzoekers, het is dus best spannend, hebben jullie nog bruikbare tips om aan een goede kamer in Nijmegen te komen, DD1 houdt zich graag aanbevolen......

Deze boeken liggen te wachten tot ze dinsdag 4 juni met DD1 en mij mee mogen naar Londen. Als afsluiting van haar middelbare schooltijd gaan we samen een paar dagen naar Londen. Tickets, hotel en de musical "Lion King" zijn geboekt, wij zijn er helemaal klaar voor!






Dit leuke pakketje vond ik vandaag in de brievenbus, ik stuurde Sis wat zwart-witte lapjes voor haar zwart-witte Dear Jane en als bedankje kreeg ik deze leuke jojo-hanger van haar terug. Een zwart-witte DJ is toch helemaal geweldig, kijk maar eens op haar weblog >klik<