Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 8 mei 2014

Dear Jane

Ik zie veel te veel mooie Dear Janes op diverse weblogs voorbijkomen.....
Ik zie klassieke uitvoeringen, hele mooie in èèn kleur, prachtige exemplaren gemaakt van batiks en iedere keer ging ik bijna overstag en dan toch net niet!
Nu mijn Creative Quiltmaking cursus voorbij is lijkt het me zo leuk om weer eens een tradioneel werkje (of zeg maar gerust WERK) op te pakken, dus heel langzaam begint er zich een Dear Jane kriebeltje te ontwikkelen......
Ik heb bovendien nog een bon liggen van Schering en Inslag die ik voor 1 juli moet verzilveren en wat zou je daar nu beter voor kunnen kopen dan Dear Jane stofjes.....




De Dear Jane die ik graag zou willen maken heeft een heel mooi kleurverloop maar ik ga het nog niet verklappen want misschien gaat dit hele plan wel helemaal niet door. Bovendien ben ik al stofjes aan het uitzoeken terwijl ik het boek nog niet eens heb! Ik dub nog even voort :)))